2016. okt 28.

Nem veszek több játékot idén ősszel...

írta: Jump In
Nem veszek több játékot idén ősszel...

Az elmúlt hónapokban kicsit elszaladt velem a ló, ami a játékvásárlást illeti. Több olyan cím is elém került, amivel régóta szemeztem, de a megjelenése idején valamiért úgy döntöttem, hogy inkább passzolom.

tom_clancy_s_the_division.png

Az első a sorban a The Division lett. Anno okkal nem vettem meg és sajnos ma sem sokkal értékesebb, tartalmasabb játék, mint újonnan volt. Ezt követte a Quantum Break, amely játékként nem nyűgözött le túlzottan, viszont filmként/sorozatként letaglózott. Mellettük beszereztem a ReCore-t (kissé csalódás lett) és szeptember végén, amint megláttam OW Zoly bemutatóját a Forza Horizon 3-ról, megvettem azt is (az Ultimate Edition-t), ráadásul digitális verzióban, szóval ezzel gamer életem első multiplatform [Xbox One - Windows 10] játékát is magaménak tudhatom.

Itt még nincs vége. Jött az október, ami újabb két régi, vágyott játékot hozott, de jelzem, ezekért már nem kell utálni, mivel nem tízezreket vertem el. Az eredetileg PS4-re megjelent Firewatch megközelítőleg 4000 petákba került, az elmúlt évek egyik leghíresebb túlélő horror játéka, az Outlast és kiegészítője a Whistleblower DLC is szintén olcsón jött. Legvégül bekerült a kosaramba még egy horror, mégpedig a Slender: The Arrival, ami 1000 Ft-ba se került. A The Division amúgy 8000 Ft körül volt, a Forza 28 900 Ft volt (utóbbiért viszont lehet gyűlölködni, rémesen sok pénz és az extra autók nem feltétlenül érik meg az árukat). A Quantum Break-et kölcsönbe cseréltem valakivel a Batman Arkham Knight-ért. A ReCore-t lemezen vettem meg (és milyen jól tettem), ugyanis egyelőre nem vagyok elájulva tőle és nem biztos, hogy megtartom. Szegény ReCore-t amúgy egyedül azért nem szabadna bántanom, mert ez nem egy AAA játék. Ennyire egyszerű az oka.

Ha valakit érdekel, elárulom, hogy a legnagyobb kalandot a Quantum Break jelentette számomra, de ez a cím játékként majdnem olyan gyenge, mint a ReCore. A The Division egy rendkívül uncsi valami, viszont még így is sikerült beletennem durván 30 órát és még biztosan visszatérek New York kihalt, szépséges utcáira.

A Forza Horizon 3 a sorozat legjobbja lett (emellett a legklasszabb játék, amit az elmúlt élvekben vettem). Maga a Deluxe Edition nem mondanám, hogy megéri, teljesen jó üzlet a sima verzió is. Pillanatnyilag az egyik legszebb és legfeelingesebb (autós) játékról beszélünk, amit jellegéből adódóan természetesen nem lehet simán autóversenyzős játéknak nevezni, sokkal több annál. Ausztrália egyszerűen gyönyörű, szabadon bejárható (bármerre letéphetünk az útról). A járgányok fantasztikusak.

Az Outlast: Bundle of Terror csomag nagyon megérte, hatalmas élmény volt. Az Alien Isolation óta nem szórakoztam ilyen jól. A Slender: The Arrival jelenleg 30 percet futott még csak nálam. Rettentő félelmetes, szóval szerintem ez is jó vétel volt (talán túlélem). A Firewatch meglepett méghozzá annyira, hogy jelenleg félre is tettem. Nagyon különleges kis játéknak tűnik. Úgy akarok majd játszani vele, hogy kizárólag erre a játékra, sztorira koncentrálok.

Soha nem költöttem még ennyi pénzt videojátékokra ilyen rövid idő alatt.
Idén ősszel már tényleg nem akarok venni semmit...

#WinterIsComing

Szólj hozzá

játék Xbox The Division Outlast windows 10 Quantum Break Firewatch ReCore play anywhere Forza Horizon 3 Slender The Arrival