2016. jún 15.

Xbox, PS, E3 - Összegző gamer posztom

írta: Jump In
Xbox, PS, E3 - Összegző gamer posztom

Mik történtek velem mostanában gamer fronton? Vettem használtan egy tökéletes állapotban lévő, garanciális Xbox One-t. Mellé beszereztem 3 kezdő játékot lemezen, melyek a következők: Forza Horizon 2, Rise of the Tomb Raider, Batman Arkham Knight. Persze ott van az ingyenes World of Tanks a Tigrissel és a Fury-val. Senki ne aggódjon, tolom azt is. Intéztem Gold előfizetést (btw emiatt már vannak régebbről Xbox One játékaim pl. Thief, The Walking Dead meg még néhány. Számolhatok a kb. 30 db One-on is futtatható Xbox 360 játékommal + megtartottam az öreg Slim-et is).

cit7lwjweaaxbpa.jpg

Oh, és kényszerbe kerülve (feltöltőkártyával akartam előfizetést venni, de ilyet nem lehet) egy rossz döntésnek hála megvettem 6 ropiért a Metal Gear Solid 5: TPP-t. Damn. Bárcsak eladhatnám! Tehát ezek vannak most. A három -szerintem csúcs- kezdő játékkal a generációváltásom 102 000 Ft-ra jött ki. Azóta nyilván hozzáadódtak az összeghez a fenti (és lenti) dolgok. Vettem egy Xbox One fejhallgatót is, ami tök klafa. Nagyon megszerettem.

ckr2qlkuoaa1or4.jpgMi várható a közeljövőben? Hát nem sok. A megjelenő játékok közül, amiket bejelentettek az E3 alatt (vagy már előtt) csupán 4 cím érdekel. Visszafelé pedig szinte semmi. Az első szívem szottya a Ghost Recon Wildlands, amihez kidobtak új kedvcsináló videót és egy gameplayt is, de most épp ez sem boldogít, mert a játék 2017. március 7.-én fog megjelenni! Igen, az még baromi messze van! A másik játék a Forza Horizon 3, de az már olyan, hogy nekem 2018-ban leértékelve is tökéletes lesz. Amúgy ez az egyik fergetegesen jó címe az Xbox-nak. Harmadik várva várt játékom a Mass Effect Andromeda lesz (remélem, jól sikerül). A negyedik pedig a ReCore, ami egy übercuki félig lövöldözős, félig ügyeskedős, ugrálós, feladatmegoldós játék lesz. Én tisztára a Star Wars 7 marketing ötletét érzem mögötte, miszerint legyen egy jó, badass, erős női karakter és tegyünk mellé egy aranyos robit, ami kb. mint egy kiskutya, elkapja a nézők/játékosok szívét. Na, mindegy. Jó lesz ez. Jó lesz mindegyik! Csak azért ez kevés... Microsoft, please! Semmi egyéb játék nem érdekel.* Battlefield 1, Watch_Dogs 2, For Honor. Ezek annyira nem hoztak lázba.

Mi van még? Lett EA Access előfizetésem, szóval azzal "kölcsönbe" az enyém a Titanfall, a Fifa 16, NBA Live 16, NHL 16, Battlefield 4, Battlefield Hardline, Plants vs Zombies: Garden Warfare (csak azokat írtam, amik érdekelnek), tehát elég jól el vagyok látva. Egyébként a 6000 Ft-os éves EA előfizetéssel rettentő nagy összeget spóroltam. Akkorát, hogy talán mégis veszek majd egy játékot. A Never Alone a kiskutyával nagyon felkeltette az érdeklődésemet.

*Ez nem igaz. Lesznek még jó játékok: PlayStation 4-re és PS VR-ra! Jön a Days Gone, a Detroit: Become Human, a Horizon Zero Dawn (és a Resident Evil 7?). Állati jó játékok lesznek! Csorog a nyálam. Az Uncharted 4 megjelenése után írtam valakinek twitteren, hogy elgondolkoztam azon, hogy némi feles pénzzel elképzelhető, hogy egyszer majd (nem idén és nem is 2017 első felében) fogok venni egy PS4-et (vagy mi lesz addigra), mert összehasonlítva a két cég exkluzív címeit véleményem szerint a PS alázza, alázni fogja az MS-t. Ezek a játékok jók, megéri értük PS-t venni. A One háza táján eközben terelik át a jobb ("jobb") címeket PC-re, azon belül Win 10-re, ezzel kinyírva az Xbox exkluzívitást, ami eddig sem jelentett túl sokat.

Tuti, hogy nem fog eltűnni az Xbox meg ilyenek, de rossz az irány. Én kicsit elégedetlen vagyok, főleg így, hogy az Xbox One S szerintem az a konzol, amire 2014-ben mondtam volna, hogy oké. Ilyen vassal kellett volna _kezdeni_ a generációt. Ennyi. Uff!

Szólj hozzá

konzol játék exkluzív címek generáció gamer Xbox PlayStation Batman Ghost Recon PS Forza Tomb Raider Xbox One EA Access ReCore xbox one S