2016. júl 01.

2016 a moziban (megtekintett / megnézendő filmek listája)

írta: Jump In
2016 a moziban (megtekintett / megnézendő filmek listája)

A mozi és én: régen gyerekkorunkban és később középiskolás éveink elején is aktívan eljártunk szüleinkkel (évente 10-20 film összejött), aztán középsuli második felében a régi barátokkal is. Ez azonban idővel megszűnt. Elsodort minket az élet más városokba, országokba, egyéb dolgok fontosabbak lettek, nehezen leszervezhetővé vált az egész, pedig jó kis korszak volt.

Próbáltam már többször nyitni a hobbi szintű mozizás felé. Még egy fa dobozkát is kineveztem "Mozi Alap doboznak", amiben az aprót gyűjtögetve több ezer Ft-ot felhalmoztam, de mások helyett nem dönthetek, hogy mire költsenek, vagy hogy nekik is ez legyen a vágyuk, meg ilyenek. Nem mindenkinek van pénze erre, sokaknak herótjuk van az egésztől a számtalan előfordulható kellemetlen élmény miatt (tömeg, bunkó, hangoskodó nézők), a tömeget pl. én sem szeretem. Persze 20-30 fő még nem vészesen zavaró.

wp_20160623_20_22_31_pro.jpg

Az van, hogy az élet valamiért évek óta nem akarja, hogy mozi partnerem/partnereim legyenek és ez azért rossz, mert régen egyáltalán nem így volt. Számomra ciki egyedül menni, egyedül lenni, mert tényleg csak azt látni, hogy az emberek minimum párban járnak. Az a pár ember, akikkel úgy vagyok vagy voltam, hogy elhívnám őket, azok _nem elérhetőek_ sajnos. Na, mindegy. Idén eddig a Star Wars hetedik részét és a Saul fiát néztem meg egyedül, szóval most 50:50 az állás. Talán majd változnak a dolgok. Lehet, hogy úgy kéne néznem, hogy a Deadpoolt és a Függetlenség napját legalább volt kivel/kikkel megnéznem... de az van, hogy velük se fogok többet menni.

Nekem a mozizás egy élmény, ami megmarad. Megmarad akkor is, ha nem sikerül túl jól a nap és akkor is, ha nem sikerült túl jól a választott film. Minden filmre emlékszem, amit valaha moziban láttam és a filmeken keresztül aznapi történésekre, mondatokra, pillanatokra is. Az emlék megmarad és mikor emlékekről van szó, sohasem figyelem az árat.

Megtekintett / Megnézendő filmes listám:

  • Star Wars VII. Az ébredő Erő
  • Deadpool
  • Saul fia
  • Batman Superman ellen – Az igazság hajnala
  • A Függetlenség napja - Feltámadás
  • Rendes fickók
  • Jason Bourne
  • A Zátony
  • Suicide Squad
  • War Dogs
  • The Magnificent Seven
  • Deepwater Horizon
  • Jack Reacher: Never go back
  • A könyvelő
  • Inferno
  • Doctor Strange
  • Fantastic Beasts and Where to Find Them
  • Rogue One: A Star Wars Story
  • The Space Between Us

A listát folyamatosan bővítem, frissítem majd. 
Utoljára frissítve: 2016.07.06.

Szólj hozzá