2016. júl 14.

Klassz dolgok történtek gamer fronton: játék Win10-en és Summer Sale!

írta: Jump In
Klassz dolgok történtek gamer fronton: játék Win10-en és Summer Sale!

Az elmúlt hetekben tesztelgettem az Xbox - Windows játék átküldési lehetőségét. Jelentem, a streamelés prímán működik! Mikor nincs otthon az ember, kisebb kijelzőn játszani még mindig jobb, mint egyáltalán nem játszani.

A Microsoft Play Anywhere lehetősége engem nyilván nem érint, mivel nincs és nem is lesz gamer asztali pc-m vagy notebookom, viszont a streameléssel én is kiélvezhetem ezt a fajta szabadságot, kötetlenséget, hiszen csak

  • Windows 10-es gép (a tablet is ok),
  • Xbox app, 
  • Xbox kontroller,
  • kontroller adapter vagy microUSB kábel 
  • és stabil, gyors net kell hozzá
  • (valamint otthon a bekapcsolt Xbox, amit távolról is fel lehet ébreszteni).

A másik dolog: a SUMMER SALE! Eljött a nyári kirakodós vásár ideje a Microsoftnál (és máshol is), úgyhogy beszereztem néhány olyan játékot, amiket lemezen nem tudtam volna ilyen olcsón megvenni. Fele új, fele megvolt.

Új szerzeményeim Xbox One-ra: 

  • Far Cry 4, (OW bemutató itt)
  • Life is Strange Season 1 (OW itt),
  • Ori and the Blind Forest (OW),
  • Tomb Raider Definitive Edition (OW).

Ami még ezek mellé jött: megjelent az Xbox One - Xbox 360 visszafelé kompatibilitás keretében a Red Dead Redemption, amit pár hónappal ezelőtt akciósan megvettem, úgyhogy már One-on is élvezhetem minden idők legjobb konzol exkuziv játékát (direkt nem Xbox exkluzívot írtam, mert PS-re vagy PC-re nincs még egy ilyen játék). Úgy hallottam, elképesztően sokan vették meg alig néhány nap alatt. A 29 nagyrészt magyar Xbox pajtimból 24-nek már megvan a game.

Említésre méltó dolog történt az EA háza táján is: megtanították nekünk EA Access előfizetőknek, hogy nem igazán érdemes külön fizetnünk EA játékokért, ugyanis a Summer Sale alatt akciós Unravel (2016) júliusban bekerült a Vault-ba, azaz ingyen megkaptuk (a Need for Speed-et is, de az nem érdekel). Emellett augusztus végétől szintén ingyen a miénk lesz a Plants vs Zombies: Garden Warfare 2. Köszönjük, EA!

image_2.jpg

Tehát új/nem új játékaim vannak bőven! Nem fogok unatkozni a következő hónapokban sem. A Life is Strange-t amúgy azért vettem meg, mert egyik kedvencem volt 360-on, lusta vagyok, olcsó volt (~1500 Ft), One-on szebb. Ugyanez vonatkozik a Tomb Raider első részére is, azzal a különbséggel, hogy azzal most igazán újszerű élmény játszani, mivel még nem volt szerencsém hozzá ennyire kidolgozott változatban. Az Ori and the Blind Forest-et ajánlás útján vettem meg (az Unravel helyett). a Far Cry 4-et pedig szintén azért, mert a Far Cry 3 a másik kedvenc játékom volt régen (a 4-nek semmi köze a 3-hoz, ahogy annak sem volt a 2-höz).

Nézegettem a gamer naptáromat és idén igazából más új játékom már nem nagyon lesz. A Never Alone-ról lebeszélt valaki és hallgatok rá. A Games with Gold játékok pedig olyanok, amilyenek. A júliusiakat nem is töltöttem le. Persze ettől még lehet, hogy fogunk kapni 1-2 olyan címet, amik nekem is bejönnek majd.

Amúgy szeptemberben jön a ReCore! Már előrendeltem lemezen (a jövő márciusban megjelenő Ghost Recon Wildlands Deluxe Edition-t pedig az Xbox Store-ban csengettem ki). A legutóbbi játék, amit előrendeltem a 2013-as Splinter Cell Blacklist volt. Nem szoktam ilyet csinálni. Itt egy ReCore trailer:

Addig is a tervem: kipörgetni a Far Cry 4-et; utána a Tomb Raidert; 360-on befejezni az Alien Isolationt; ezek után párhuzamosan elkezdeni harmadszorra a Rise of the Tomb Raidert és másodszorra a Batman Arkham Knight-ot. Szeptemberben ReCore. Év végéig (vagy a Ghost Recon-ig: 03.07.) az Ori-t, a LiS-t és a RDR-t veszem elő és az esetleges jobb ajándék játékokat + nyilván az EA játékaimmal továbbra is űzni fogom.

UPDATE: a Batman Return to Arkham megvétele esélyes (július 26.-án fog megjelenni). Engem főleg az Arkham City érdekel, mert az a kedvencem az eredeti trilógiából (ettől még az Arkham Origins a legerősebb Arkham játék szerintem). A City-t 11-12 alkalommal pörgettem ki anélkül, hogy meguntam volna. Ha digitális változatban ketté szednék a csomagot, azt értékelném, mert az Asylum nem hiányzik. Szívem legfőbb vágya egy új Batman játék lenne Roger Craig Smith szinkronjával, mert ő baromi jó "fiatal" Batman volt... és a sztori és események, amit anno köré írtak az OMG! Ha kiadnák az Originst Xbox One változatban, azt is értékelném.

Szólj hozzá

microsoft játék stream xbox gamer ghost recon Far Cry Tomb Raider Xbox One Windows 10 Life is Strange games with gold recore EA Access play anywhere Red Dead Redemption Unravel