2015. jan 25.

Mindenkiből lehet tankparancsnok! World of Tanks "Út a Fury-ig" I. rész

írta: Jump In
Mindenkiből lehet tankparancsnok! World of Tanks "Út a Fury-ig" I. rész

Anno látatlanban nagyon utáltam a World of Tanks-et a reklámokkal és a játékról áradozó ismerősökkel együtt. Az Xbox 360-ra érkező Béta verzió sem győzött meg igazán, de a végleges változat kipróbálása irtó hamar magával ragadott, és megszerettette velem ezt a tankcsatákra épülő MMO-t. Ki merem jelenteni, hogy a WoT képes felvenni a versenyt számos méregdrága AAA kategóriás játékkal.

1024x600-5.jpg

Az elején természetesen kerestem az utamat. A bétázásból megmaradt Light tankjaimmal és az ajándékba kapott Medium tankkal (T14) próbálkoztam több vonalon, több stílusban is, de ezzel jobbára csak lassítottam az előrehaladásom. Idővel azért kivilágosodott a cél: mivel a játékot a 2014 októberében bemutatott Fury című mozifilm hatására vettem elő, ezért végül iránynak az amcsi ágat és a Sherman tankokat lőttem be!

Elindultam hát az amerikai tankvonalon. Úgy voltam vele, hogy a WoT úgyis ingyen játszható Free-to-play / Freemium játék, nem költök rá, meghagyom annak. Ez a tervem nem tartott túl sokáig, Prémium előfizetéssel ugyanis sokkal gyorsabban lehet fejleszteni, és felszereléseket vásárolni meglévő tankjainkhoz (ezt amúgy a játék állandóan az orrunk alá dörgöli), szóval beáldoztam némi suskát és én is beléptem a prémium előfizetők népes táborába. Hamarosan jött Lulubelle (M3 Lee), aztán a sima M4-es, majd ennek következő, modernebb kiadása, a Sherman M4A3E8 (Easy Eight), mely a Haragban látható "főszereplő" tank gyári verziója. Később kifejlesztettem és megvettem a Shermanok nagytesóját, a Sherman Jumbo-t is (M4A2E3).

wot360_us_m4ae_20140311_1920x1080.jpgA képen az Easy Eight (M4A3E8).

Kétoldalt Firefly feliratokat raktam rá, oldalára pedig Magyar zászlót biggyesztettem. A különböző camo festésekkel együtt rendkívül príma megjelenést sikerült kölcsönözni a tanknak, ami így hamar a szívemhez nőtt.

Sherman parancsnoknak lenni persze nem egyszerű feladat. Ez hamar kiderült. Gyors és mozgékony tankok (kivéve a Jumbot), viszont borzasztó könnyen sebezhetőek, de minderről a következő posztomban írok majd. Az E8-as vasamat és a benne rejlő lehetőségeket a hibái ellenére úgy megszerettem, hogy elkezdtem arról ábrándozni, bárcsak lenne még egy belőle, hogy kevésbé sikeres csaták esetén azonnal ugyanilyen tankkal ugorhassak neki a következő harcnak.

Jó darabig nem olvastam semmit a játékról, nem nagyon érdekeltek a különböző fórumok, youtube-os tanítások, de ellátogatva egy két komolyabb World of Tanks oldalra felfedeztem, hogy anno a játék készítői a film megjelenése napján „meglepték” a nagyérdeműt egy limitált kiadású Fury Shermannel, mely a filmben látható tank tökéletes mása lett! Az egyedi megjelenésű Sherman tank a filmes változat minden kiegészítő látványelemével (gázmaszk, sisakok, benzines kannák, zsákok, géppuskák, lőszer rekeszek, stb), és rozsdájával együtt látványra azonnal lenyűgözte a népet, ahogy engem is. Nincs még egy ilyen használtnak tűnő tank a játékban!

fury-9.jpg

A World of Tanks Haragja természetesen Prémium tank lett, azaz csak valódi pénzért lehetett megvásárolni. Lehetett, ugyanis csak limitált ideig volt elérhető. Azóta egy one time only napra még visszatért, és decemberben karácsony tájékán is újra feltűnt, de egészen mostanáig úgy tűnt, végleg búcsút mondhat neki minden Fury fan. Aztán jött a németországi film premier és emiatt legnagyobb szerencsémre ismét elérhetővé vált a kicsike. A fejlesztők egyébként azt nyilatkozták, hogy a Fury valóban exkluzív marad, tehát ha már végleg lecsengett a film körüli nagy felhajtás, nem lesz több bemutató, onnantól kezdve többé nem lesz kapható.

A mostani Fury csomagot 6000 Gold-ért írták ki. Jár hozzá 7 nap prémium előfizetés, extra lőszerek, egy extra garázshely, 3 előre beépített felszerelés, egy 100%-ra képzett legénység, és Wardaddy parancsnok kifejlesztett Mentor képességgel. A tank különlegessége, hogy Premiumként picit gyorsabban gyűjti az Xp-t és a csatákban szerezhető Ezüstöt, mint a sima tankok, legénysége pedig akárhányszor ingyen cserélhető, ha netán szeretnénk egy képzettebb csapatot az eredeti srácok helyére ültetni.

986afd3c5dae8410vgnvcm100000d7c1a8c0_-games-world-of-tanks-2.jpgNekem azért így is elég drágának tűnt, ezért egy darabig gondolkoztam rajta, de amikor észrevettem, hogy akciósan lehet aranyat venni, végül lecsaptam rá. Mindössze 5990 Ft-ért 6500 aranyat kaptam. Ebből kijött a kicsike, és a maradék 500-ból futotta némi extra lőszerre és  Free Xp-re, melyet egy másik tankomra költöttem. A tankról, a tapasztalatokról és a két E8-as összehasonlításáról a következő posztomban írok. Elöljáróban annyit, hogy teljesen kezdő World of Tanks játékosoknak egyáltalán nem jó vétel, a sima Easy Eight-nél picit gyengébb is, szóval maximum fanatikussá lett Fury rajongóknak ajánlom, vagy olyan játékosoknak, akik Shermanekben edződtek, mint jómagam. Az utóbbiak közé tartozó játékosok brutál jól fognak szórakozni vele, mindenki más számára viszont nagy eséllyel csalódás, kidobott pénz lesz a megvételéből. Én szóltam...

A II. rész ide kattintva érhető el.

Szólj hozzá

M4 World of Tanks WoT Harag Fury Sherman world of tanks xbox 360 edition Easy Eight M4A3E8 Premium tank